Przegląd
Nasza polityka zwrotów i zwrotów pieniędzy trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój produkt musi być nieużywany i w tym samym stanie, w którym go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre rodzaje towarów są wyłączone z możliwości zwrotu. Produkty łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma lub produkty personalizowane, nie mogą być zwracane. Nie przyjmujemy również produktów o charakterze intymnym lub sanitarnym, materiałów niebezpiecznych oraz łatwopalnych cieczy lub gazów.
Dodatkowe produkty niepodlegające zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Produkty programowe do pobrania
- Niektóre produkty zdrowotne i do pielęgnacji osobistej
- Produkty personalizowane
Aby dokończyć zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.
Prosimy nie wysyłać zakupionego produktu z powrotem do producenta.
Są pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Książki z widocznymi śladami użytkowania
- Płyty CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, które zostały otwarte.
- Każdy produkt, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.
- Każdy produkt zwrócony więcej niż 30 dni po dostawie
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony produkt. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a środki zostaną automatycznie przekazane na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, ponieważ może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często występuje pewien czas przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.
Wymiana
Wymieniamy tylko produkty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymienić produkt na ten sam, wyślij nam e-mail na adres biuro@papierowyzakatek.pl i wyślij swój produkt na adres: eHandel Sławomir Świerk, Kisielów 82, 37-205 Kisielów.
Zwroty przesyłek
Aby zwrócić produkt, wyślij go na adres: eHandel Sławomir Świerk, Kisielów 82, 37-205 Kisielów.
Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu. Zwracamy jedynie koszt pierwszej wysyłki, którą poniosłeś gdy zamaiwałeś towar
W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzonej przesyłki lub ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony produkt.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@papierowyzakatek.pl w sprawie pytań dotyczących zwrotów i zwrotów pieniędzy.